Eraisikule Danske Bank tugevdab ühtse kaubamärgiga kliendikesksust

Danske Bank tugevdab ühtse kaubamärgiga kliendikesksust

10.05.2012

Danske Bank Group teatas täna organisatsioonilistest muutustest, mis jõustuvad alates 1. juunist 2012.

Grupi pangandusüksustele Eestis, Lätis ja Leedus toob see kaasa ühtsele kaubamärgile mineku. Danske Bank Group hakkab kõikides riikides tegutsema edaspidi Danske Bank`i nime all. Kaubamärgi uuendamine viiakse läbi 2012. aasta lõpuks.

Klientide jaoks tähendab see suuremat kliendikesksust: "Me ühendame oma ressursid ühtse nime alla ja keskendume klientidele parimate lahenduste pakkumisele kõikidel turgudel. Me saame kiiremini arendada ja tuua turule uusi tooteid kogu organisatsioonis. Peamine eesmärk on pakkuda parimat klienditeenindust ja ehitada üles tugev kliendikeskne bränd kõikides riikides," selgitas Danske Bank'i juhatuse esimees Eivind Kolding."

"Ühtse kaubamärgi kasutamine tugevdab meie positsiooni pangandusturul ning annab klientidele selge signaali, et kogu Danske Bank Group'i ressursid ja lahendused on meie klientide käsutuses," lisas Sampo Panga tegevjuht Aivar Rehe.

Organisatsiooni struktuuris ja juhtimises Eestis, Lätis ja Leedus ei toimu muudatusi. Eestis jätkab pank senise ärimudeliga, tegutsedes universaalpangana ning fokusseerides ennekõike ettevõtete pangandusele.